دریافت*استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی*

استراتژی تبلیغات تلویزیونی,دانلود پایان نامه استراتژی تبلیغات تلویزیونی,دانلود پایان نامه آگهی های تلویزیونی, عملكرد استراتژی تبلیغات در ساخت آگهی های تلویزیونی,استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی,دانلود پایان نامه تاثیر تبلیغات بر آگهی های تلویزیونی,دانلود پایان نامه مدیریت بازاریابی|cbq34030205
هم اکنون فایل با موضوع استراتژی تبلیغات و عملكرد آن در ساخت آگهی های تلویزیونی آماده دریافت می باشد برای مشاهده جزئیات فایل به ادامه مطلب یا دریافت فایل بروید.

در این پایان نامه استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛ به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شوند


مشخصات فایل
تعداد صفحات66حجم0/193 کیلوبایت فرمت فایل اصلیdoc
توضیحات کامل
دانلود پایان نامه رشته مدیریت بازاریابی *قابل استفاده برای رشته ارتباطات و مدیریت رسانه چکیده:همزمان با رشد كمی و كیفی تبلیغات، كاربرد تحقیقات بازاریابی جدی شد و بسیاری از مدیران تبلیغات به این موضوع به‌عنوان یك عنصر مهم در توسعه بازارها و موفقیت پروژه‌های تبلیغات نگریستند.ما هرروزه در معرض بمباران پی در پی ارتباطات اقناعی قرار داریم. این پیامها نه از طریق اقامه دلایل و مباحثه، بلكه با دستكاری نمادها و بنیانی ترین عواطف بشری، به اقناع می پردازند. خوب یا بد، عصر ما عصر تبلیغات است.ما در محیطی آكنده از پیام به سر می بریم.آل رایز و جك تراوت ، متخصصان تبلیغات تجاری، جامعه ما را «پیام زده» خوانده اند. یك آمریكایی معمولی در طول زندگی خود، بیش از 7 میلیون آگهی می‌بیند یا می‌شنود.چنین محیطی بار شاقی است بردوش فرستنده و گیرنده پیام اقناعی.ارتباط گر باید پیام را به گونه ای مطرح كند كه نه تنها جذاب باشد، بلكه توجه ویژه ای در این محیط شلوغ به خود جلب نماید.از سوی دیگر،‌گیرنده آنچنان غرق در پیامها شده است كه از تخصیص انرژی مغزی ضروری برای فهم بسیاری از مسائل مهم روز عاجز است. امروزه یك آگهی سیاسی تلویزیونی 30 ثانیه یا كمتر به طول می‌انجامد.آگهی های مجله ای حاوی یك تصویر یا جمله است. یك مفسر روزنامه به نام جرج ویل در جایی گفته است اگر بنا می‌شد لینكلن بیانیه آزادی خود را امروز صادر كند، شاید چنین می‌گفت:«در یك كلمه برده داری ممنوع»!. عصر اقناع ما انباشته از پیامهای كوتاه، گیرا و اغلب تصویری است.هرچند این تصاویر اقناع كننده اغلب در جلب توجه ما در محیط پیام آكنده موفقند، اما شعارها و ایماژ ها را جایگزین استدلالهای منطقی می‌نمایند، و موضوعهای پیچیده را به كاریكاتوری سیاه و سفید ازمنطق مبدل می‌سازند. تجربة تماشای تلویزیون نیز در حال تغییر است. آن تلویزیون‌های كوچكی كه هنگام شام، خانواده‌ها را به خود مشغول می‌كردند، اكنون به مهم‌ترین وسیلة سرگرم‌كنندة خانواده‌ها تبدیل شده‌اند. تلویزیون‌های آینده در كنار ویدیوهای خانگی، شرایط دیگری را برای ما مهیا می‌كنند. آنها ما را به رایانه‌های خانگی، كابل‌های دو سویه و پیام‌نماها متصل می‌كنند. خود دستگاه‌های تلویزیونی نیز، ظاهری متفاوت خواهند داشت. ما تلویزیون‌هایی به ابعاد دیوارهای آپارتمان‌هایمان خواهیم داشت كه تنها برای ما نمایش می‌دهند. آنتن‌های تلویزیونی‌ای كه از دهة پنجاه استفاده شده‌اند، كنار خواهند رفت و پشت بام‌ها پر از گیرنده‌های بشقابی شكل می‌شوند. گیرنده‌هایی كه به ما اجازه می‌دهند از تمام برنامه‌ها و سرویس‌های ماهواره‌ای فضایی استفاده كنیم. تلویزیون‌های كابلی، گنجایش كانال‌های بیشتری دارند. در این تلویزیون‌ها، برنامه‌ها به جای انتقال از هوا، به‌وسیلة سیم‌ها دریافت می‌شوند. با آگهی‌های كابلی، حتی خرده‌فروشان نیز، به‌لحاظ مالی قادر خواهند بود با برنامه‌هایی خاص، محصولات خود را در سطحی محلی عرضه كنند. ممكن است یك آگهی طولانی‌مدت، فقط آرزوی نویسنده آگهی باشد، اما باید این فكر را تقویت كرد كه در زمان حدود سی یا شصت ثانیه نیز می‌توان به فروش كالا امید داشت. در این پایان نامه استراتژی تبلیغات، تئوری های مزبور و عملكردشان در ساخت آگهی های تلویزیونی بطور دقیق تر و كاربردی پرداخته شده است؛ به گونه ای كه عناصر و عوامل مؤثر در مراحل مختلف تولید وپخش آگهی مشخص شوند. کلمات کلیدی:تبلیغاتاستراتژی تبلیغاتتاثیر تبلیغات بر آگهی های تلویزیونی فهرست مطالبمقدمهكلیات تحقیق تاریخچه و مفهوم تبلیغات تعریف و مفهوم تبلیغ انواع تبلیغ برخی ویژگی های تبلیغات تاریخچه تبلیغات وضعیت تبلیغات در جهانتصمیم های مهم در تبلیغاتتدوین هدف ها تبلیغات اطلاع رسان تنظیم بودجه تبلیغاتو راهبرد تبلیغات ارزیابی تبلیغات چهار سبك كلی در ساخت آگهیجدیطنز واقعیغلو شدهنمودار فرآیند آگهی سازیقالب های ساخت آگهیتصویر محصولنمایشطرح مسأله و حل آنسبك زندگیگویندگانفروشنده/گوینده كارشناس/گویندهمصرف كننده راضی/گویندهاشخاص مشهور/گوینده شخصیت های ثابت تأییدیتصاویر كوتاهداستانیمردم/روایت هجویه ایموزیكالهویت بخشینماد گرایی/قیاس چند عامل مؤثر در استفاده از قالب ها شانزده نكته مهم تصویر (شخصیت نام تجاری (brand imageنقش تحقیق و بررسیزمان آگهی ها قوانین اساسی در ساخت آگهینمای افتتاحیهساختار در خدمت هدایت توجه بیننده تركیب صدا و تصویر عناوین و برهم نمایی نكات مهم در تحلیل های پیش از تولیدخصوصیات آگهی تلویزیونی موفقجایی كه باید دنبال شعار فروش گشتنتیجه گیریمنابع ////////////////////////////////////////////////////دانلود مقالات و پایان نامه موضوع تبلیغات:تاریخچه و مفهوم تبلیغاتتبلیغات شهری – محیطیبررسی تبلیغات تجاری در ایران و جهانمبانی و ماهیت تبلیغات و تشریح روشهای نوین آنشگردهای تبلیغاتی و عملیات روانی دشمن علیه جوانان با تاکید بر فضای رسانه ایبررسی و تجزیه و تحلیل میزان اثربخش بودن تبلیغات تلویزیونی بانك صادرات در فروش خدمات نوین آن




"

مطالب دیگر:
📜تحقیق درباره ی طراحي و ساخت مزارع آبي📜تحقیق درباره ی طرح اطلاع رساني از طريق پايگاه وب (صنايع و معادن)📜تحقیق درباره ی طرز کار موتور اتومبیل 📜تحقیق درباره ی ارتباط اعتياد و بزهكاري و طلاق📜تحقیق درباره ی ظرفیت شش ها📜تحقیق درباره ی عدل📜تحقیق درباره ی عفاف📜تحقیق درباره ی علل‌ و عوامل‌ موثر در بزهكاری‌ 📜تحقیق درباره ی علوم طبیعت📜تحقیق درباره ی عمارت هشت بهشت📜تحقیق درباره ی عوامل پيشرفت فرد و جامعه📜تحقیق درباره ی عوامل موثر بر عضويت اتحادية‌كارگری در كشورهاي OECD📜تحقیق درباره ی غذا📜تحقیق درباره ی غَلات📜تحقیق درباره ی فایرفاکس چیست؟📜تحقیق درباره ی فرايند تصميم گيري خريدار ومصرف كننده📜تحقیق درباره ی فرسايش و راههاي مقابله با آن 📜تحقیق درباره ی فرش چيست؟📜تحقیق در باره ی فرهنگ جامعه📜تحقیق درباره ی فعل معتل و قواعد عربي📜تحقیق درباره ی فلسفه حجاب📜تحقیق درباره ی فلفل سياه (PIPER NIGRUM)📜تحقیق درباره ی فناوري كَريس📜تحقیق درباره ی فناوري اطلاعات و ارتباطات 📜تحقیق درباره ی فناوري نانو چيست؟